loading...
خنده و شادی
ali بازدید : 26 پنجشنبه 11 دی 1393 نظرات (2)
 می گویند: مریلین مونرو  "بازیگر، خواننده و مانکن مشهور آمریکایی" یک وقتی نامه ای به البرت اینشتین نوشت:
 فکرش را بکن که اگر من و تو ازدواج کنیم بچه هایمان به زیبایی من و هوش و
 نبوغ تو. . . چه محشری می شوند!
 آقای “اینشتین”در جواب نوشت:
 ممنون از این همه لطف و دست و دلبازی خانوم.
 واقعا هم که چه غوغایی می شود!
 ولی این یک روی سکه است، فکرش را بکنید که اگر قضیه بر عکس شود چه رسوایی بزرگی بر پا می شود!
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط تران در تاریخ 1393/11/14 و 20:35 دقیقه ارسال شده است

خیلی هم مطالبه خوبی داری شک نکنشکلک

این نظر توسط ana در تاریخ 1393/10/24 و 22:32 دقیقه ارسال شده است

احساس نمیکنین یه خورده مطالب قدیمیه
پاسخ : هر مطلبی واسه ی سری افراد قدیمیه
ولی خب یکم مشکلات زیاده و وقت نمیکنم ب وبلاگ سر بزنم واسه همینم اپ نکردم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    سخنان زیبا
    از همه اندوهگین تر کسی است که از همه بیشتر می خندد ( پل سارتر )

    این شمایید که به مردم می آموزید که چگونه با شما رفتار کنند. ( وین دایر )

    من در جهان یک دوست داشته ام و آن خودم بوده ام. ( ناپلئون )

    هرگز زمانت را با کسی که آماده نیست زمانش را با تو بگذراند، نگذران. ( مارکز )

    چنان باش که به هر کس بتوانی بگویی مانند من رفتار کن. ( کانت )

    خوشبختی شكاف این بدبختي است تا بدبختي ديگر ( چارلی چاپلین‌ )
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 23
  • بازدید کلی : 1,476